Pages Menu
Categories Menu

Dodane w lip 19, 2013 in Newsy, Samochody | 0 komentarzy

Renault Koleos – ruszyły zamówienia

W dniach 20-30 czerwca 2013 roku, w Buenos Aires w Argentynie, odbył się VI Międzynarodowy Salon Samochodowy. To właśnie tam Renault zaprezentował najnowszą wersję swojego samochodu – Koleosa. Każdy chętny, który chciałby zakupić ten model Renault w Polsce może to zrobić już w lipcu tego roku. Auto te, będące typowym SUV-em zachwyca. Zmieniono jego design upewniając się, że przód auta będzie rozpoznawalny wszędzie. Zmieniono także dwukolorowe obręcze kół w stosunku do poprzedniej wersji, i dodano chromowane listwy. Smaczkiem jest również możliwość wyboru nowego koloru nadwozia – Brązowego Hebanu, który idealnie komponuje się ze skórzaną tapicerką w tym samym kolorze.

W Koleosie postawiono także na multimedialność pojazdu. Pomimo, że 7-calowe ekrany dotykowe stają się już powoli standardem w nowych samochodach, to tutaj dodatkowo zastosowano autorski system Renault R-link, który jest iście imponujący. Pozwala on na łączność sieciową, nawigację, radio, telefon wraz z Bluetooth, z możliwością wyboru jednego z 26 języków. Dodatkowo ekran ten może być sterowany poprzez przyciski umieszczone pod kierownicą, a także dzięki systemowi rozpoznawania mowy. Warto także wspomnieć o czujniku martwego pola, który ostrzega kierowcą sygnałem wizualnym w momencie, kiedy w martwym polu widzenia pojawia się inny pojazd, co jest niezwykle pomocne podczas wyprzedzania. Atutem jest także kamera cofania zintegrowana z czujnikami parkowania tyłem, która pokazuje obraz przestrzeni za pojazdem. Ważnym dodatkiem jest również karta Renault Hands Free, która umożliwia zamykanie i otwieranie drzwi poprzez zbliżanie się do lub oddalanie od pojazdu, czy też uruchamianie silnika i system wspomagania ruszania pod górę.

Sam pojazd mierzy 4,52 metra i ma 1,85 metra szerokości. Występuje również w wersji z napędem na 4 koła w systemie „All mode 4×4”, który został opracowany przez Renault wspólnie z Nissanem. System ten oferuje 3 tryby: Auto (rozdział napędu między przednią, a tylną osią zachodzi automatycznie), LOCK (możliwość elektronicznej blokady napędu 4×4 na nawierzchni typu błoto czy śnieg), 2WD (czyli przeniesienie napędu na przednie koła).

Tagi: , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.